joi, iunie 30, 2011

cuba libre


flesh

conferință de presă despre întreruperi de curent
mă plictisesc îngrozitor
pun soarelui mustăți și barbă
o răzbunare măruntă
pentru faptul că-mi intră în casă la cinci dimineața
și eu ca o mamă țip la el
porcule unde mi-ai fost pînă acum
mai sînt și zile în care mă ascund sub pernă ca un infractor
și soarele îmi bate în geam arogant
are mandat de percheziție

flesh

nu mă doare nimic
dimpotrivă
îți trăiesc fiecare parte din tine ca pe ultima zi
îmi asum riscul acesta de a fi neinteresant
neascultat
nimeni nu  vrea să știe că nu te doare
toți vor să te vadă plîngînd
e ca și cum ai predica pe muntele tabor în fața unei mulțimi flămînde
și din dragoste de oameni ai înmulți lacrimile
să ajungă la toți

flesh

îmi beau dimineața cu paiul
cuba libre
ah cuba libre
prin venele mele curge rom veritabil
țigara are gust de propolis
duc un război de gherilă
împotriva fluturilor ce vor
să mă asasineze

hei somnoroaso
trezește-te
altfel cum crezi că aș exista eu azi
cînd toată lumea se lasă pe mîinile mele?

Niciun comentariu: