sâmbătă, iunie 18, 2011

înțelege tu ceva dacă poți


bună dimineața mylady
dă-mi voie să mă prezint
astăzi îți sînt aramis
știi tu
muschetarul în slujba propriului soare
mi te poți spovedi și mă poți iubi în același timp
eu o să-mi brodez pelerina cu păcatele tale
ca un strat de kevlar
stai stai stai mi-ai spune
ce treabă au muschetarii cu kevlarul
nu au nici o treabă într-adevăr
dar n-ai simțit niciodată că ți-o ia mintea razna de fericire?

cred în dumnezeu ca în prognozele meteo
de azi pînă mîine aștept furtuni și grindină
între timp mă amuz că m-au băgat în biroul de credite
trec prin fața băncii îi arăt degetul mijlociu
auzi tu să-mi facă mie una ca asta
mie care pentru că te am
sînt mai bogat decît zuckerberg

buna dimineața signora
astăzi îți sînt che
privește-mă bine în ochi
iubește-mă
nu vei ucide decît un simplu om

ți-aș spune că am avut o zi bună
dar pe nimeni nu mai interesează
toți vor să creadă că se poate mai rău
o vreme am fost asistant manager la habitat for humanity
după inundații luam casele
de la ground zero și trebuia să fac portrete de familii
mi s-a dus buhu că sînt un coordonator bun
în mine era intravilan destul cît să fie case
în care unii să iubească pe alții niciodată pe mine

bună dimineața mylady
lucrez în serviciul secret de clișee
sînt bond
vag(a)bond
și ți-o spun cu toată responsabilitatea de care sînt în stare
decît să îmbătrînesc fără tine
prefer să-mi caut o asistentă cumsecade
predispusă la o sinucidere asistată

Niciun comentariu: