vineri, iunie 03, 2011

bună dimineața


a
știi ce mă enervează cumplit?
au desființat trecerea de pietoni din drumul meu spre redacție
putea să fie drumul meu spre oriunde
drumul oricui spre oriunde
orice om are nevoie de o trecere
e ca și cum aș scrie tu nu exiști
și cum am scris tu ai incetat să exiști

aș putea să-ți turui la nesfîrșit despre viața mea
trăită ca un flux google reader
un polițist s-a împușcat în cap big deal
tu nu m-ai crede dacă ți-aș spune
că-i trăiesc moartea
aseară a plouat torențial
făceam reportaje despre canalizări înfundate
cu apa aproape de genunchi
o mîngîiam ca pe un cîine dresat
un astrolog mi-ar fi zis că altă explicație nu există
sînt născut într-o zodie de apă
de aia nu mor
sînt prea curgător să mă primească
pămîntul

maică-mea zice că m-am născut la șapte luni
iar cînd au tăiat cordonul ombilical
am dat din picioare
probabil de aia am un buric diferit puțin ieșit înafară
probabil de aia tot caut buricul pămîntului
știu
sînt ironic dar dincolo de ochi se ascunde
atîta tristețe că nici dacă m-ar alăpta dumnezeu
n-aș putea spune că sînt în regulă

cînd m-am trezit dimneață mi-am spus
uite
e o zi bună nu de murit că la asta ne pricepem mai toți
ci o zi bună de pus întrebări
n-am fost bun niciodată la matematică
așa că în prostia mea întreb
dacă unu și cu unu fac doi
atunci cît face
unul singur?

Niciun comentariu: