miercuri, iunie 22, 2011

dimineata cu hamurabi si pinguini


am visat că aveam puteri supranaturale
îți era foame
m-am dat de trei ori peste cap
și m-am transformat în peștele sfîntului petru
te-am hrănit și nu ți-a mai fost foame niciodată
închipuie-ți că tocmai atunci
în visul meu a apărut hamurabi
bodogănea ceva despre un cod
cică dacă un bărbat se căsătorește cu o femeie
dar nu au nici un fel de relație căsătoria nu e valabilă
bă juristu lu pește îmi strigă partea intelectuală din mine
asta în codul civil se cheamă că nu se consumă

o vreme am trăit în genunchi
viața mea era o leprozerie
gîndul că nu puteam salva pe nimeni
ori că nu spun ceva important  mă lăsa fără piele
între timp am învățat să mă bucur de viață
nu trebuie să fii mare erou sau mare soldat
nu trebuie să militezi pentru cauze nobile
lucrurile mari se ascund în lucruri mici
fiecare zi ascunde ceva care îți bucură viața
ieri de exemplu am descoperit alunele cu chili
și că pinguinii au tălpile în formă de palme

sînt sigur că dacă ai scuipa în tină
ai frămînta-o în palme și m-ai atinge
mi-ar crește la loc bucățile de coapsă
cu care-am hrănit pajuri intule ce m-au dus
doar în spații pustii
mi-ar crește la loc toate urechile tăiate
de fiecare dată cînd am încercat
să te încătușez într-o pînză

au mai rămas puține de spus
înainte să facem dragoste
o să mă închin și-o să pictez o cruce cu limba pe coapse
să fac dragoste cu tine ori cu dumnezeu
e același lucru pentru că două trupuri împreunate
înseamnă mîinile sfîntului augustin împreunate
a rugă

Niciun comentariu: