miercuri, martie 16, 2016

polaroid



am intrat în lumea aceasta călare pe un tapir
oamenii m-au întîmpinat cu ramuri de coca
în loc de osana mi-au cîntat riders on the storm
astronauții de pe stația spațială mi-au adus în dar
aur tămîie și praf de cometă
eu încercam să le spun că nu sunt alesul
dar n-ai cum să-ți pui mintea cu oamenii
cînd vor cu disperare să creadă că cineva îi iubește
la fel cum iubește un agent de răcire
procesul de fisiune

*
dacă aș ajunge în rai
sigur n-aș ști ce să fac
probabil aș fugi rușinat ca la primul sărut
pe care l-am repetat în ascuns pe o pernă
și cînd s-a-ntîmplat
am fugit îngrozit
pentru că fata mă mușcase de buze
ori aș paraliza bunul mers al celor cerești
preț de cîteva secole
cum s-a-ntîmplat în prima mea zi în redacție
cînd m-am așezat în fața unui calculator
fără să am habar cum se folosește
am apăsat un pătrat cu o cruce roșie crezând că-i de bine
și-am pus la devirusat toate calculatoarele
preț de cîteva ore
taman în momentul cînd reporterii cu vechime
aveau de redactat știrile

Niciun comentariu: