luni, februarie 26, 2007

keltic legacy(wedding dance)


nu s-a întâmplat nimic dormi liniştită mai ai două ore de somn ştiu că ai auzit un foşnet
îmi pare rău am fost cam stupid nu ştiu ce mi-a venit să trec vârful degetelor peste umerii tăi mi-am închipuit că piela ta e vioară şi-am vrut să văd dacă e acordată n-am vrut să te trezesc dormi acum eu o să-mi ţin respiraţia şi-o să mă îmbrac pe hol o să plec după cum ţi-am spus nu ştiu când o să mă întorc nici tu nu ştii când te întorci e curios cum de ne ştim numai plecările le simţim ca un gol rece în pat dimineaţa şi toată plapuma peste unul din noi după ce o noapte întreagă am împărţit-o ca o cămaşă trasă la sorţi de soldatul cel mai destoinic

o să-mi ţin respiraţia şi-o să plec e mai bine să iau cu mine imaginea ta adormită decât să văd graba cu care te îmbraci pentru o nouă zi o nouă zi în care mă mulţumesc să te ştiu în siguranţă iar siguranţa asta să nu depindă de mine

dacă am iubit am iubit în vârful degetelor pentru că n-am vrut să mă fac de râs există lucruri pe care le pot face şi lucruri în faţa cărora stau neputincios lucrurile pe care le pot face sunt fireşti neputinţa e o ghilotină care separă trupurile n-am vrut să mă fac de râs lucrurile pe care nu le pot face mă despart de tine că o căpăţână rostogolindu-se departe de trup într-o piaţă plină de gură cască

dacă am iubit am spus-o cu vârful limbii n-am vrut să crezi că ceea ce spun eu e mai important decât ceea ce spui tu poate ar fi trebuit să spun cu voce tare că plec mă aşteaptă un drum lung sunt începător mi-ai spus de-atâtea ori că ar trebui să exersez cu prietenii călătoriile astea mai lungi mi-e puţin frică poate nu mă descurc de câte ori n-am visat că mă izbesc de un stâlp doar ca să-mi privesc trupul şi să văd cine mă plânge oricum sper să-mi iasă bine

au fost -15 grade azi-noapte tu dormeai mi-ar fi plăcut să ştiu ce visezi şi asta numai să mă priveşti suprinsă dimineaţa când îţi povestesc de parcă aş fi fost acolo oricum e mai bine că ai dormit vântul a bătut cu furie a smuls o bucată de tablă de la acoperişul balconului mi-am închipuit că a căzut peste o maşină aşa cum am văzut amândoi într-o seară la televizor fără să vreau am început să fac planuri de nuntă

în primul rând ar trebui să scap de trac ştii că sunt emotiv probabil m-aş îneca de emoţie în faţa altarului iar când ţi-aş da inelul m-ar apuca tremurul ca în sevraj atunci mi-aş aduce aminte câte nunţi am văzut amândoi cum râdeam de vocea prea groasă a mirelui de rochia miresei fără bun gust de rudele transpirate şi pe jumătate bete

am şi ales melodia care o să-mi deschidă nunta am să-i fac pe toţi să încremenească de emoţie o să mă înclin în faţa ta ca o cetate care se deschide după un asediu prelung o să-mi ţin respiraţia până la sfârşitul viorilor o să-ţi arăt că e posibil să respiri numai tu iar eu asă fiu mulţumit cu atât

nu s-a luminat încă eu nu respir încă habar n-am ce-o să se întâmple mi-e cam frică de drumul ăsta o scot eu la capăt cumva nu te mai trezesc pentru un fleac doar că te-am iubit în virful degetelor plec iau cu mine imaginea ta adormită ţi-am spus că femeile sunt frumoase doar dimineaţa aş fi vrut să văd cum eşti acordată dar dormi mai ai câteva ore soldatul meu destoinic ai nimerit la sorţi toată plapuma

Niciun comentariu: