marți, ianuarie 09, 2007

killing the ape

“if you’re going through hell keep going. it’s the only way out”

sunt aproape om
sunt aproape om

*

până acum am fost prea puţin al meu
singurul lucru plăcut era ţigara
de la miezul nopţii fumam suspendat
în stări de incertitudine
eram un piston
care transformă noaptea în zi
prin compresie

în rest
am fost un azil deschis
femeilor fără adăpost

e mai uşor să vorbesc de femei
am învăţat că se împart în femei bufniţă şi femei pumă
femeile bufniţă sunt confortabile ele există doar noaptea
femeile pumă sunt făcute să te împerechezi nici n-ai putea altfel

niciuna nu a rămas mai mult de o ploaie


*
despre mine nu am amintiri prea multe

m-am născut din primate când se întorcea acasă
tata lipăia vodcă îşi dezgolea pieptul păros
apoi urla
femelele se chirceau de frică
doar una i-a născut pui

*

uneori îmi doresc să am alt nume în el
stă scris cât eşti de bărbat
gladius
aşa mi-ar place să fiu strigat
scurt
ca un bărbat sabie

*

am învăţat un fel nou de a merge
pe stradă imperceptibil
ca un fir de iarbă ce creşte mă amestec
prin oameni devin unul de-al lor nu dau
nimănui socoteală

*

când dorm lângă o femeie nările
se dilată excesiv
adulmec ce voi păstra din ea pentru mâine

*

când stau treaz câte o noapte
mi se pare că aud o muzică înfundată
uneori tobe alteori clape
de fapt e tăcere dar simulez nu-mi dau seama ce muzică
mă încordez pînă devin
o pată

*

cel mai mult mi-ar plăcea să fiu martor
la o execuţie
ştii
frica tremurul
condamnatul îşi face nevoile necontrolat
pielea crapă viaţa ţâşneşte apoi
carbonizarea se agaţă de trup
ca o bulă de aer la suprafaţa apei
firesc

dincolo nu-i decât o uşă de iadeş

Niciun comentariu: