marți, ianuarie 30, 2007

lm roşu lavazza nokia7210 vorbim luni

-10&dropping

în fiecare dimineaţă îmbătrânesc mi-e tot mai greu să hotărăsc ce voi face cu mine
aş putea fi un fiord în care se prăbuşesc lucruri mărunte pulberea lor intră în ochi valurile nu sunt înalte dar suficiente să determine fuga
aş putea fi un aparat seismologic tremur pământul se mişcă odată cu mine
azi nu mi-e frică femeia de serviciu curăţă scara blocului peste tot coji de seminţe
au venit oamenii şi le-au mâncat au scormonit pământul cu bonturile degetelor au retezat
orice creştere

nu pot să văd nimic prin geamul de la balcon sticla a prins o crustă de carne
pot să-mi imaginez doar animalele cu puii în gură oamenii cu puii în gură

peste noapte a bătut vântul încât a şters orice urmă de apă

eu visam că dorm lângă râu sub o piatră
smulgeam bucăţi din mine şi le lăsam să plutească
întunericul te lăsa fără ochi întunericul te făcea să scânceşti de frică
m-am trezit
cumva orb şi în siguranţă

astăzi vreau să fiu cal
să fiu un cal negru cu ochii acoperiţi de petice inegale
să am zăbală frumos colorată să mi se pună în coamă tot felul de flori
astăzi vreau să fiu cal niciodată nu voi greşi drumul
spre casă

astăzi vreau să fiu silvia să am părul scurt
băieţii să fluiere după mine eu să le răspund printre dinţi
astăzi vreau să ştie cineva
că exist

-12&dropping

numele meu e briceagul pe care mi l-a dat tata
numele meu e briceagul cu care desfac orice femeie
numele meu e umbra de care mă sprijin
numele meu e busola şi ceasul
numele meu e ura şi calmul

-15&dropping

stau întins pe covor şi mi-e bine
ea stă întinsă în mine şi e totul bine

căldura vine pe furiş mă gândesc la o peşteră
vreau să fiu o peşteră cu desene ciudate pe cord
fragmente de vânătoare sau conversaţie

mai sunt şi mâinile în care stă scris unde va cădea lovitura
mâinile moi şi mâinile puternice
mâinile reci şi mâinile rotunde

câteodată mi-e dor de-o femeie goală
ce-aş face cu o femeie goală
i-aş da să bea până i-ar creşte haine aş privi orice zi altfel
cumva mai înţelept şi mai blând

-17&dropping

gura mea nu e gura mea
viaţa mea nu e viaţa mea dimineaţa e frig
am îngheţat cu gândul că nimic nu-mi aparţine
vor veni zile mai calde în care voi crede în crusta de carne
vor veni zile mai calde în care voi sta întins pe covor
astăzi nu vreau decât să mă cabrez ca un cal ce-şi aruncă stăpâna din şa
astăzi nu vreau decât să am părul scurt şi să trăiesc printre dinţi
astăzi vreau doar să ştie cineva
că exist

Niciun comentariu: