miercuri, ianuarie 10, 2007

tramp

„well fuck them/ and fuck her/and fuck him/ and fuck you/for not having the strenght/in your heart/to pull through/”

23.40

televizorul împrăştie lumina
multiplic irizările un fel de crisots
înmulţind peştii

şira spinării se alungeşte

sunt un copac în care senzaţiile clocesc deformări

a little bit dizzy

23.42

ochii ficşi clipocitul vinului în pahar
tăcerea despică timpanele ca nişte
căpăţâni proaspete

23.48

trebuie să-ţi scriu
trebuie să-ţi scriu să nu uit
ce e important
ochii se-nchid sicriu de chipuri peste care oboseala bate cuie de plumb

23.50

clipocitul vinului în pahar
a little bit more dizzy

23.54

ştiu că ţi-a fost rău şi n-am fost acolo n-am putut face prea multe
ştiu că ţi-a fost rău şi n-am fost acolo
i’ve fucked up
mă dau bătut repede mă închid car supravieţuirea în spate
ca un bolnav de lipotimie

mi-e foame după atâta efort
mestec în scârbă eşecuri bogate
în proteine

00.01
clipocitului vinului în pahar şi pe masă
o pată roşie mă-ntorc pe burtă
lipesc urechea de pernă
caut un puls
orice
orice
orice

00.24

nu mă lua în seamă am nevoie
să-ţi scriu
tu dormi într- cutie craniană cu două etaje o numeşti casă
eu mă înec sunt un punct pe parchet mă învelesc în scrum
de ţigară ca într-un bulgăre de pământ

00.42

totul se-nvârte în jurul meu
râd prosteşte
lumea-i un iuj care te scuipă dacă nu ai copii
care dau fericiţi
din picioare

01.02
obosit
plumb
ce faci
umanizat
plumb
23.40

01.10
what's the point of all this things
nimic nu-mi iese bine
nimic nu-mi aparţine
poate nu sunt în viaţă
poate nu sunt

clipocitul sângelui în pahar
a little bit dizzy

01.014

Niciun comentariu: